Ben Ten FanClup

HoSGeLDiNiZ

Forumumuzdan Daha İyi Yararlanmak İçin Lütfen Kayıt Olunuz


Join the forum, it's quick and easy

Ben Ten FanClup

HoSGeLDiNiZ

Forumumuzdan Daha İyi Yararlanmak İçin Lütfen Kayıt Olunuz

Ben Ten FanClup

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sitemizin Facebook grubuna katılmak için yandaki Facebook simgesine tıklamanız yeterli olacaktır.


Hangi Omnirtix karakteri olduğunu merak ediyor musun ? Hemen Facebook uygulamasını göre ve testi çöz, hangi karakter olduğunu söylesin.
Uygulamaya gitmek için yandaki " Uygulamaya Git " simgesine tıklamanız yeterli olacaktır.

Hangi Omnitrix Karakterisin ?





    Savasci (Bedensel) Klavuzu

    MysTic
    MysTic
    Sassy Of Board
    Sassy Of Board


    Savasci (Bedensel) Klavuzu Empty Savasci (Bedensel) Klavuzu

    Mesaj tarafından MysTic Ptsi Ara. 21, 2009 7:08 pm

    Öncelikle selamlar herkese.
    Burada elimden geldigi kadar bedensel savasci hakkinda sizlere bilgi
    vermeye calisacam. Avantajlarini ve dezavantajlarini siralayacam.

    Kisa bir bilgi vereyim. Bedensel savasci gücünü normal kilic
    vuruslarindan alir. Bu da demektir ki kilic vuruslarimizi ne kadar
    güclendirirsek biz de o kadar gücleniriz. Bu yüzden hava kilicini ilk
    sirada master yapiyoruz. Skiller sadece zamanlari geldiginde kullanmaya
    ve rakibi yere düsürmeye yarayan alternatiflerdir. Bedensel savasciyi
    kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master
    olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3
    skillimiz (kilic cevirme, üc yönlü kesme, hamle) sadece kullanildiginda
    anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur diger
    karakterlerin hasar veren skillerinden. İleride deginecez bu konuya bol
    bol.

    Statlardan bahsedelim:

    Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak
    üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye
    vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz
    tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem
    tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal
    vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin.

    Tavsiye ettigim stat gelisimi söyle:

    Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda full STR. STR full oldugunda full VIT. Daha sonra da full DEX.

    Bunu kendinize göre degistirebilirsiniz fakat benim tavsiyem bu yönde.
    2 STR 1 VIT, 3 STR 1 VIT, (hic tavsiye etmesem de) 1 STR 1 VIT seklinde
    de gelistirebilirsiniz statlarinizi.

    Skillerden bahsedelim:

    Oncelikle her skill hakkinda biraz bilgi vereyim:

    Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar
    kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir.
    Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada
    master yapilmasi gerekmektedir.

    Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden
    digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic
    darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli
    kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak
    olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi
    verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden
    kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini
    gayet güzel kapatir, üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da
    cabasi. 2. sirada master yapilmalidir.

    Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir
    özelligi olmayan, sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma
    ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik
    verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur.

    Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli
    yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir.
    Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum
    süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz
    oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek
    isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master
    yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü
    4. siraya birakabilirsiniz.

    Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan, hasari
    düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek
    lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir
    kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey
    kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir
    skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine
    getirmektedir.

    Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle

    Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle

    Gördügünüz gibi bedensel savasci oynamasi ve ögrenmesi en kolay
    karakter. Elinizde pek fazla bir secenek yok. Fakat kolay oldugu kadar
    da eglenceli bir karakter. Özellikle bedensel savasciyla kasarken
    aldiginiz keyfi diger hic bir karakterden alacaginizi sanmiyorum.
    (Büyülü silah suralar hakkinda biraz soru isareti var kafamda sadece,
    lvl 80'lere gelince onlar kadar iyi kasabilen bir karakter mevcut degil
    malesef)

    Simdi gelelim karakteri digerlerinden ayiran en büyük etkene, itemler.

    Öncelikle kasma esnasinda ve savas esnasinda farkli itemlar kullanmamiz
    gerektigini söyleyebilirim (tabi ki secim yapma sansi sunan itemlariniz
    varsa)

    Kasarken mutlaka kritige abanmaniz gerekiyor. Eger zindanda
    kasiyorsaniz ilaveten simsek dayanikliligi cok isinizi görür. %10'un
    üzerinde simsek dayanikliliginiz varsa neredeyse kritik yemezsiniz
    örümceklerden. %15 yaparsaniz tutabilene ask olsun. Bir de %20'nin
    üzerinde kritiginiz varsa cok rahat lvl atlayabilirsiniz. Bunlari
    yaparken hp'nizi de makul bir seviyede tutmaya özen gösterin. Gümüs
    bileziginiz +9 degilse +6 cennetin gözü bilezik bulabiliyorsaniz onu
    kullanin. Savasci icin abanoz kupeden daha ideal bir küpe yoktur, o
    yüzden abanozdan vazgecmeyin asla. Kalkanda da str bonusu varsa
    tadindan yenmez. Tabi bir de bloklama var. Söyle ki; +6 anka ayakkabi
    %7 (yanlis hatirlamiyorsam), zirhta %15 bloklama, kalkanda %15 bloklama
    ve zirhta +4 korunma tasi basili birisinde toplamda %45 blok sansi
    oluyor. Bu da demektir ki örümceklerin size her vurusunun %45 oranda
    etki etmeme sansi mevcut. Tabi bunun icin cok para ve cok sansa
    ihtiyaciniz var o yüzden siz yukaridaki önerilerimi dikkate alin bence.

    Düelloda ise karsinizdaki rakibin kullandigi silaha göre bir savunmaniz
    olmasi gerekir. Misal: kilic savunmasi, bicak savunmasi, cift el
    savunmasi veya kara büyü suralar icin büyü savunmasi. Genelde herkes
    kilic savunmasina yüklendigi icin bu konudan en cok bedensel savascilar
    (sayilari daha fazla oldugu icin) daha sonra da büyülü silah suralar
    cekiyor. Zihinseller genellikle cift el kullaniyorlar. Kilic
    savunmasini asmanin tek yolu da delici vurustan geciyor. Düelloda
    savunmayi da saldiriyi da elden birakmamaniz gerektigi icin makul
    derecede bir savunma (kalanini 61 kalkani ile kapatmaya calisin) elde
    ettikten sonra saldiriniza önem vermeniz gerekiyor. Cünkü yukarida da
    dedigim gibi bedensel savasci atak üzerine kurulmustur. Delici ve
    kritik bonuslarini birbirine yakin yüzdelerde tutmaya bakin. Ikisi de
    %30 civarinda olursa iste o zaman karsinizdaki rakip kim olursa olsun
    ecel terleri dökmeye baslayacaktir. (tabi aranizda onlarca lvl farki
    yoksa)

    Bir de "yari insanlara karsi güclü" bonusu var ki düellonun kaderini
    belirler. Bildigim kadariyla kaskta, bilezikte, kilicta bulunuyor bu
    bonus. (kupe de olup olmadigini tam hatirlamiyorum) Bu bonusun yüzdesi
    kadar diger oyunculara vurdugunuz hasar da artiyor. Karsinizdakinin
    savasci, sura, ninja veya saman olup olmamasi onemli degil, yeter ki
    oyuncu olsun. Fakat bu bonus yaratiklara karsi etkili olmuyor.

    65 lvl'a kadar eger bulabilirseniz ortalamasi yüksek bir +9 dolunay
    kullanmaniz sizin yarariniza olacaktir. Bulamazsaniz +6 kanli, +6 büyük
    kilic, +6 ucan büyücü veya +6 yarimaya tamah etmeniz gerekecektir büyük
    ihtimalle cünkü bunlarin +7'leri cok nadir bulunur. +7 olsa bile hic
    biri ortalamasi %30 olan bir +9 dolunayin verdigi etkiyi veremez. Hatta
    +9 olsalar bile veremezler [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    Eger kasmaktan yanaysaniz kiliciniza sogutma ve öldürücü darbe taslari
    basmaniz gerekir. 3 slotlu bir kiliciniz var ise yanina canavardan
    koruyan tas (bunu basacaksaniz +4'den asagisini basmayin) veya kavrama
    taslarindan birini ekleyebilirsiniz. Secim size kalmis.

    Pvp'ye agirlik verecem derseniz istediginiz karaktere karsi güclü olan
    taslardan birini veya ikisini hatta ücünü ekleyebilirsiniz.

    Ikisi de orta seker olsun diyenler icin savasci ve öldürücü darbe
    taslarini öneririm. Ne de olsa oyunun %60'indan fazlasi savasci.

    Simdilik paylasacaklarim bu kadar. Aklima yeni seyler geldikce buraya eklerim.

    Iyi oyunlar.

      Forum Saati Çarş. Tem. 03, 2024 1:16 am